مدیر بیمه دی استان گیلان:
۱۴۰۲/۰۵/۲۰ ۱۵:۳۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه

گیل خبر/ مهندس مصطفی اسماعیلی مدیر شعب بیمه دی استان گیلان گفت : در جریان مراسم قدردانی از خبرنگاران مدیر عامل بیمه دی ایران صراحتا اعلام داشتند که "در شرکت بیمه دی جراحی بزرگی در حوزه ارائه خدمات بیمه ای صورت گرفته است و در این جراحی خبرنگاران نقش مهمی را ایفا کرده اند و از این پس از ظرفیت آنان در حوزه توانگری و رشد و توسعه شاخص های بیمه دی استفاده خواهد شد "و گیلان هم در همین محور و چشم انداز حرکت خواهد کرد، چرا که بیمه دی دارای خدمات بیمه ای و سهم بازار برتر است و افزایش سهم بازار بیمه دی ناشی از تنوع و کیفیت خدمات آن است و در سال ۱۳۹۷ نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

مدیر عامل بیمه دی “ دکتر طاهر موهبتی “ در اقدامی ارزشمند طی مراسمی از تلاش های خبرنگاران قدردانی کرد. در این مراسم که با حضور دکتر سینا صارمی فرزند “شهید محمد صارمی که در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسیده بود “، برگزار شد. تمامی استان های کشور با دعوت از خبرنگاران محلی در دفتر سرپرستی های استانی خود این مراسم را دنبال می کردند و در گیلان هم مهندس مصطفی اسماعیلی مدیر بیمه دی گیلان نیز در این نشست ویدئو کنفرانسی حاضر و از زحمات خبرنگاران حاضر گیلانی قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید؛ مدیر بیمه دی استان گیلان در نشست با خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از ابتکار و توجه ویژه مدیر عامل بیمه دی به جامعه بزرگ خبرنگاری گفت : آنچه که می تواند تلاش ها ، اقدامات و فعالیت های ما را به مردم درست ، به موقع و شفاف اطلاع رسانی کند ، رسانه ها و توسط خبرنگاران است و از این بابت برای بیمه دی که از سال ۱۳۹۶ با انعقاد قرار داد درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران با بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده ، بزرگ‌ترین قرار داد درمان تکمیلی کشور را بر عهده دارد و ارائه خدمات می نماید ، بسیار حائز اهمیت است .

مهندس مصطفی اسماعیلی با اشاره به اینکه غیر از یک بیمارستان خصوصی در رشت با همه بیمارستان های خصوصی استان طرف قرار داد هستیم و کلیه ایثارگران معزز و خانواده آنان با جمعیتی بالغ بر 51 هزار نفر با بیمه دی طرف قرار داد هستند ، به اوج این خدمات در دوران کرونا اشاره کرد و افزود : در دوران کرونا بیمارستان قائم ( عج ) حتی برای یک روز هم قرار داد خود را با ما قطع نکرده و این نشانگر نگاه بلند و عمیق و اعتقاد مدیر عامل این بیمارستان دکتر کریم زاد حق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است . وی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا و ایثارگران در نزد جامعه دارای کرامت است و باید از این کرامت پاسداری کرد ، هر گونه تلاش و کوشش در این رابطه را نزد خداوند متعال پنهان ندانسته و اظهار کرد : خوشبختانه مدیر عامل بیمارستان پارس هم همراهی لازم را داشتند و بیمارستان گلسار نیز با ما طرف قرار داد است ، اما یکی از بیمارستان های گیلان تحت هیچ شرایط حاضر به همکاری با بیمه دی نیست و موضوع در حال انعکاس به دستگاههای نظارتی است ، در حالی که نحوه پرداخت و زمان پرداخت بیمه دی بر اساس قرار داد فی ما بین پس از دریافت صورتحساب از بیمارستان ها به مدت دو ماه است ، ما پس از چهار ماه پرداخت می کردیم که تلاش شد یک ماه تقلیل یافته و قطعا به زمان قرار فی مابین نیز نزدیک خواهیم کرد . به گفته وی در بیمارستان های صدرالاشاره همکاری خوبی را شاهد هستیم اما یک بیمارستان همچنان از قرار داد با بیمه دی پرهیز می کند و نقدا هزینه های درمانی را  از ایثارگران و خانواده معظم شهدا دریافت می کند.

مدیر بیمه دی استان گیلان ادامه داد: فشار مضاعفی را این رویه بر دوش خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحمیل می کند.. وی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار نفر در گیلان از بیمه دی خدمات بیمه درمان تکمیلی دریافت می کنند ، که ۵۱ هزار نفر آنان از ایثارگران و خانواده معظم شهدا هستند و در واقع ۳۵ درصد عموم مردم هستند ، پرتفوی بیمه دی را در سال ۱۴۰۰ ، ۸۵ درصد فقط درمان و ۶۸/۶۹ مربوط به ایثارگران دانست و یاد آور شد : در گیلان با ۳۷۸ مرکز کلینکی و پاراکلینیکی طرف قرار داد هستیم و اکنون ظرف کمتر از 72 ساعت هزینه های بیمارانی که در مراکزی غیر از طرف قرار داد با شرکت مراجعه و فاکتور دریافت می کنند پرداخت می شود.

وی تصریح کرد : البته بیمارستان ها قرار داد دو ماهه برای تسویه حساب با ما دارند که یک ماه تاخیر داریم و‌ تلاش داریم به زمان قرار داد نزدیک کنیم .

وی رتبه بیمه دی در گیلان را در صنعت بیمه ، پس از بیمه ایران که بیمه دولتی بوده ، بیمه آسیا و دانا ، در رتبه چهارم ارزیابی سال ۱۴۰۰ در گیلان دانست و عنوان کرد : تلاش ما تبلیغات و شناساندن بیمه عمر و زندگی به مردم است چرا که اعتقاد داریم بیمه عمر یک آینده نگری مهم برای خانواده و تامین منابع اقتصادی خانواده ها و فرزندان است ، لذا بیمه های زندگی برای مردم شناخته شده نیست و خبرنگاران در آگاهای رساندن مردم به بیمه های زندگی نقش مهمی دارند و نگاه مدیر عامل محترم بر این است که از این پتانسیل به نحو شایسته ای در توسعه و فرهنگ خدمات بیمه ای در بیمه دی استفاده شود.

اسماعیلی همچنین شماره پاسخگوی شبانه روزی چهار رقمی بدون کد ۱۶۷۱ را مربوط به بیمه دی دانست و افزود : با شماره گیری این اپراتور و داخلی۶۰۹۰ الی ۶۰۹۸ همکاران ما در بیمه دی گیلان پاسخگوی مشتریان هستند و روزهای چهارشنبه هر هفته هم مدیران به طور مستقیم آماده شنیدن سوالات و نقطه نظرات مردم هستند و حتی می توانند از طریق سامانه ثبت شکایت ، مشکلات و شکایت خود را برای ما ارسال نمایند.
مدیر بیمه دی استان گیلان در این نشست از همراهی و تعامل راهگشای آقای محمدرضا داوطلب مدیر کل بنیاد شهید گیلان  و معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید قدردانی کرد. گفتنی در این نشست که حسین ستاری معاون بیمه دی و تعدادی از خبرنگاران حضور داشتند ، مصطفی اسماعیلی مدیر بیمه دی گیلان به رسم یاد بود از تلاش خبرنگاران حاضر در مراسم قدردانی و به رسم یادبود با اهدای لوح تجلیل کردند .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code