طی حکمی از سوی آیت الله فلاحتی؛
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۰۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

حجت‌الاسلام والمسلمین «ولی عادلی» به‌ عنوان رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت منصوب شد.

گیل خبر/ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تکریم و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی به‌ عنوان رئیس جدید دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) مبنی بر اینکه «دنیا شیرینی‌ و تلخی‌اش رویایی بیش نیست و بیداری و آگاهی واقعی در آخرت است» اظهار داشت: امام خمینی(ره) در بخشی از وصیت‌نامه خود فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن شما را ترک می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه هر کدام از ما با فرازها و نشیب‌های زندگی رو به‌ رو بوده‌ایم اما در هر جایگاهی که باشیم، از دنیا خواهیم رفت گفت: به‌ فرموده امام حسین(ع)، بیداری واقعی در آخرت است و باید در آنجا رستگار شد.

آیت‌الله فلاحتی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: از زحمات سایر مدیران استان هم تشکر می‌کنیم؛ از زحمات‌شان راضی هستیم اما قانع نیستیم و نسبت به کار خودمان هم نباید قانع باشیم بلکه همه باید برای ترقی تلاش کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به ۳ عرصه ماموریتی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه گفت: عرصه مدیران اجرایی، مراجعات مردمی و امور داخلی دفتر در واقع ۳ عرصه ماموریتی مسئول دفتر است و ایشان در هر ۳ عرصه چند وظیفه دارد‌.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه باشد این است که مردم، مسئولان و سازمان‌های مختلف از دفتر نماینده ولی‌فقیه اذیت نشوند.

امام جمعه رشت، تعامل مسئول دفتر با همه سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی و اجتناب از اموری که منجر به آلودگی دفتر شود و تعامل سازنده با ادارات را جزو وظایف مسئول دفتر دانست و بیان کرد: سازمان‌ها باید در ‌کنار تعامل سازنده‌ با دفتر نماینده ولی‌فقیه، پاسخگو هم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر اجتناب از هر چیزی که باعث ایجاد التهاب می‌شود گفت: پاک‌دستی و پاک‌چشمی در تمام مراحل تعاملی عرصه‌های ۳ گانه مذکور باید حفظ و رعایت شود.

آیت‌الله فلاحتی برقراری روابط شایسته میان مسئولان و مردم با دفتر نماینده ولی‌فقیه را جزو دیگر وظایف‌ مسئول دفتر دانست و بیان کرد: در هر کاری باید رضایت خدا در نظر گرفته شود و اگر رضایت خدا در آن کار نباشد، انجام نشود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code