رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان خبر داد؛
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۳۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از حجم سنگین ترافیک ورودی استان گیلان با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد.

گیل خبر/ سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از حجم سنگین ترافیک ورودی استان گیلان با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد.

این مقام انتظامی افزود: با حضور صد در صدی و همه جانبه عوامل پلیس راهور استان گیلان حجم سنگین ترافیک ورودی استان در حال مدیریت و روان‌سازی است.

توصیه های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به مسافران در تعطیلات پیش رو

 "سرهنگ امیر طالبی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ضمن آرزوی سفری سلامت برای مسافران عزیزی که در تعطیلات پیش رو قصد سفر به استان گیلان را دارند، توصیه کرد: مسافران نکات ایمنی را رعایت نمایند، از ارتکاب اعمال حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند و بر اساس ترافیک مسیر ، بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب نمایند

سرهنگ طالبی در پایان به مسافران توصیه نمود: قبل از شروع حرکت با استفاده از سامانه ۱۴۱ از ترافیک مسیر اطلاع پیدا کرده و در هنگام کاهش ترافیک شروع به حرکت نمایند همچنین نکات ایمنی و استراحت لازم را که ۱۵ دقیقه به ازای هر ۲ ساعت رانندگی است فراموش نکنند.