۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۱۴:۳۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
photo ٢٠٢٣ ٠٥ ٢٩ ١٤ ٣٣ ٣٨ (2)

شرکت نوآوران صنعت پوشاک زاهدی محصول جدید رضا زاهدی در حوزه آموزش حرفه ای صنعت دوخت و مد ، با هدف ایجاد فضای مناسب جهت رشد و توسعه این صنعت در استان گیلان امروز ۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مراسمی رونمایی و نشست خبری با حضور مهمان ها و اصحاب رسانه معرفی شد.

گیل خبر/ همراهان این صنعت همواره رضا زاهدی را با ابداع متدی مختص به اندام های ایرانی آسیایی می شناسند که این متد پس از بررسی ، تلاش و مطالعه بر روی مدل ها ، اندامها و پی بردن به نقص های موجود در الگوکشی به ثمر نشسته است که امروزه بهترین تنخور را دارا می باشد.

شرکت نوآوران صنعت پوشاک زاهدی بستری است برای ارتقای کیفیت شغلی و مهارتی افراد که با آموزش صحیح و کسب تجربه در دوره های مختلف در این شرکت ، این فرصت برای نسل جدید از نیروی انسانی ایجاد می‌شود تا مهارت‌های تخصصی و مهارت‌های نرم و کاربردی مورد نیاز در دنیای دوخت و مد را کسب کند. این نسل در کنار متخصص بودن در رشته خود با تمامی زوایای کار آشنا می‌شوند و پله‌های رشد در مسیر دوخت و مد را طی می‌کنند.

رضا زاهدی با اشاره به این موضوع که بخشی از شکل‌گیری این شرکت و آکادمی ناشی از مسئولیت اجتماعی بوده ، اما هدف اصلی ایجاد آن را کمک به حل چالش‌های مهم در توانمندسازی نیروی انسانی متخصص در این حوزه دانست. ما به مرور یاد گرفته‌ایم چطور کنار هم رشد کنیم و ایده این شرکت و آکادمی هم بر همین اساس جلو رفت.

رضا زاهدی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه واقعیت این است که ما همه بنگاه اقتصادی هستیم؛ همیشه در کنار فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم حساب‌کتاب‌های ما درست از آب دربیاید ، به این نکته نیز اشاره کردند که در دنیای امروز این صنعت توانایی ایجاد رشد اقتصادی بسیار خوبی را برای کشور داشته و قابلیت ایجاد شرایط چشم گیری برای ارز آوری و درآمدزایی را نیز دارا می باشد ، همچنین ایشان اعلام داشتند این آکادمی در حال تعامل با چند پلتفرم کاریابی است که پس از گذراندن این دوره‌ها، شرکت در این آموزش‌ها به رزومه آنها اضافه و تایید شود.

رضا زاهدی در پایان مراسم و سخنان آخر در رابطه با رقبا و وجه تمایز این شرکت و آکادمی گفت: هیچ آموزشگاه و هیچ آکادمی‌ای رقیب ما نیست. دیدگاه تیم ما این است که باید کنار یکدیگر هم‌افزایی ایجاد کنیم. یکی از وجه‌ تمایزهای ما نیز ادامه دار بودن و عدم قطع ارتباط پس از گذراندن دوره ها می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code