۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۱۱:۲۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

شهردار لاهیجان از آغاز عملیات اتصال مسیر بلوار دکتر حکیم زاده به بلوار دیلمان خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: این پروژه به طول 260 متر و عرض 27 متر در فاز یک شامل زیرسازی، جدول گذاری و دیواره سازی بوده و طراحی و احداث دو دهنه پل نیز در فاز دو اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اتصال بلوار دکتر حکیم زاده به دیلمان و در ادامه اتصال این مسیر به بلوار دانشگاه از ترافیک مسیر میدان سردارجنگل به سلمان فارسی کاسته خواهد شد.

وی گفت: تملک و آزاد سازی زمین های مسیر بلوار حکیم زاده به دیلمان از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر در دستور مدیریت شهری قرار گرفت و امیدواریم تا پایان این دوره بتوانیم این پروژه را به شهروندان عزیز تقدیم نماییم.

وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان در نقاط مختلف شهر نسبت به اجرای پروژه های عمرانی برای رفاه و آسایش شهروندان اقدام می نماید و  هدف ما جلب رضایت مردم می باشد.

زنده دل افزود: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان شهرداری برای توسعه و آبادانی همه نقاط شهر لاهیجان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی گفت: شهروندان عزیز می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن 137 اداره ارتباطات و همچنین کانال و صفحه شهرداری لاهیجان در فضای مجازی به خادمان خود منتقل نمایند.