۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۲۰:۲۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از کاهش ۱۲ الی ۱۸ درصدی قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به ماه گذشته خبر داد و گفت: با عرضه بیشتر خودرو از سوی خودروسازان احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد.

گیل خبر/به نقل از میزان،سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با تاکید بر اینکه روند کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه‌دار است، اظهار کرد: عدم نوسان نرخ ارز و عرضه خودرو توسط خودروسازان موجب بازگشت ثبات به بازار و کاهش قیمت خودرو شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو نسبت به اواخر فروردین سال‌جاری ۱۲ الی ۱۸ درصد کاهش یافته است، گفت: به‌طور مثال قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک از یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حدود ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است.

موتمنی تاکید کرد: قیمت خودرو از بهمن سال گذشته با جهش مواجه شد، اما در یک ماه اخیر این بازار روند نزولی را در پیش گرفته و باید برای رسیدن به نرخ‌های بهمن همچنان منتظر ماند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو همچنین به تاثیر قیمت‌گذاری خودرو‌های مونتاژی از سوی شورای رقابت اشاره و اظهار کرد: برخی از متقاضیان در انتظار بیشتر کاهش قیمت‌ها هستند و به همین دلیل معامله‌ها در بازار خودرو کم و بی‌رونق است.