در حاشیه یک انتصاب بحث برانگیز؛
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۹:۳۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ سرویس سیاسی- در روزهای اخیر طی حکمی عبدالله حاتم زاده متولد 1333 به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان منصوب شده است. عبدالله زاده با قریب به نیم قرن سابقه مدیریت در ارکان مختلف استان، به نظر می‌رسد در سن 69 سالگی هم قصد بازنشستگی ندارد.

جالب توجه است در دولتی که با شعار جوانگرایی به روی کار آمد، قائم مقام 69 ساله وزیر علوم حکم یک 69 ساله دیگر را برای سازمانی که جوانی و نوآوری رکن اصلی آن است، اهدا می کند!

آیا واقعا در گیلان قحط الرجال است که به جای یک جوان و میانسال پرانگیزه، پیرمردانی که باید اکنون در خانه به استراحت بپردازند، به پست‌های جدید منصوب می‌شوند؟ به واقع سن بازنشستگی برای برخی معنا ندارد؟

البته که در پست های حساس و استراتژیک، حضور افراد پرتجربه ولو با سن بالا ناگزیر است اما در سازمانی همچون پارک علم و فناوری که سر و کارش با جوانان و نسل جدید است و نوآوری و خلاقیت مهم‌ترین ویژگی آن است، آیا بهتر نبود از حضور نسل جدید مدیران و جوانان استفاده شود؟

به قول یک همکار رسانه‌ای، در مراسم اهدای حکم رئیس جدید پارک علم و فناوری گیلان، هر دو نفر عکس معارفه در مجموع بالغ بر 140 سال سن دارند و قرار است در مورد جوانان تصمیم گیری کنند!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code