رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۰۹:۴۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
بهترین باربری رشت کدام است ؟

آشنایی با بهترین و قدیمی ترین باربری رشت

شاید برای شما عزیزان ساکن رشت و شهر های اطراف نیز پیش آمده باشد که نیاز به یک شرکت باربری و حمل و نقل معتبر برای انتقال محموله ها و کالاهای خود به سایر شهر ها و استان ها داشته باشید اما به دلیل عدم شناخت یک شرکت باربری معتبر مشکلات زیادی برای شما به وجود آمده باشد .

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری رشت را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در اسرع وقت امکان انتقال محموله ها برای شما فراهم شود .

در شرکت حمل و نقل آنی بار به صورت همه روزه برای بارگیری و ارسال محموله های مختلف شما از رشت به نقاط مختلف کشور انواع خودروهای باربری در اختیارتان قرار میگیرد که این ویژگی سبب شده است هر نوع محموله و کالا با خدمات آنی بار قابل ارسال باشند .

شرکت حمل و نقل آنی با سابقه ای حدود 35 سال در ارائه خدمات باربری رشت امکان انتقال کالاها و محموله های تجاری و صنعتی را برای شما عزیزان فراهم می نماید و انتقال محموله های شما نیز به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود . در ادامه این مقاله به بررسی خدمات این مجموعه پرداخته می شود . با ما همراه باشید .



چه خودروهایی برای باربری رشت در اختیار شما قرار میگیرند؟

همانطور که گفته شد ، مجموعه آنی بار برای باربری رشت به صورت همه روزه از انواع خودروهای باری استفاده می نماید تا امکان انتقال کالا و محموله های مختلف شما در ابعاد و تناژ متفاوت فراهم شود.

لیست زیر برخی از انواع اصلی خودروهای باربری است که برای خدمات باربری رشت در اختیارتان قرار میگیرد :



  • انواع تریلی ( کفی ، بغلدار ، چادری ، کمرشکن )

  • انواع کامیون ها ( کامیون 10 تن ، 15 تن و 911 )

  • کامیونت و خاور ( مسقف و ایسوزو )



هر یک از خودروهای باری را می توان برای انتقال حجم و وزن مشخصی از محموله ها مورد استفاده قرار داد . از همین جهت ، مجموعه آنی بار برای بارگیری و انتقال هر محموله به صورت تخصصی خدمات مشاوره ای به شما عزیزان ارائه می نماید . این مشاوره تخصصی در انتخاب خودروی باربری رشت سبب کاهش هزینه های شما و افزایش ایمنی و سرعت انتقال محموله ها خواهد شد .

از همین جهت ، قبل از ثبت سفارش خدمات مورد نیاز بهتر است ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان سفارش خود را ثبت کنید .



باربری رشت با انواع تریلی ها



یکی از خودروهای باربری که در باربری رشت مورد استفاده قرار میگیرد تریلی می باشد . این خودروی باری برای انتقال محموله های بزرگ و حجیم و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.

توان حمل بار توسط تریلی حدود 24 تن است اما برای محموله های خاص و سنگین تر نیز نوعی از تریلی ها به نام کمرشکن مورد استفاده قرار میگیرد که امکان بارگیری تا حدود 70 تن را نیز دارد.

در مجموعه آنی بار برای باربری رشت با استفاده از تریلی به صورت همه روزه می توانید ثبت سفارش خود را انجام داده و انتقال محموله ها و کالاهای خود را انجام دهید . شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار در رشت انواع تریلی کفی ، چادری یا ترانزیت و تریلی بغلدار را در اختیار شما قرار می دهد تا محموله های خود را منتقل نمایید.



علاوه بر خدمات باربری رشت ، برای حمل بار به رشت از هر نقطه ای از ایران نیز می توانید از خدمات آنی بار استفاده نمایید . کالا و محموله ها مختلف خود را منتقل نمایید.



باربری از رشت با استفاده از کامیون



کامیون ها ستون فقرات حمل و نقل کشور هستند و حجم زیادی از انواع محموله ها با استفاده از آنها بارگیری و منتقل می شوند . کامیون ها توان حمل بار زیادی دارند و به صورت تخصصی برای انتقال کالاهای مختلف توسط آنی بار با استفاده از رانندگان بومی و خودروهای به روز در اختیار شما قرار میگیرند .

باربری رشت آنی بار انواع کامیون 10 تن ( کامیون تک ) و کامیون 15 تن ( کامیون جفت ) و کامیون 911 را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله ها خود را بارگیری و ارسال نمایید .



کامیون ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار میگیرند تا محموله شما از لحظه بارگیری تا لحظه تحویل محموله در مقصد در امنیت کامل باشد .

برای ثبت سفارش کامیون باربری رشت فقط کافیست با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار در تماس باشید .

باربری رشت و حمل و نقل اثاثیه



یکی از مهمترین ویژگی های خدمات باربری رشت آنی بار ، انتقال محموله ها اثاثیه و لوازم منزل شما به نقاط مختلف کشور می باشد . از طریق این خدمت ، بسته بندی ، بارگیری و حمل اثاثیه در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .



خدمات اثاث کشی آنی بار برای انتقال محموله های لوازم خانه تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و با استفاده از کارگران آموزش دیده و متخصص و همچنین خودروهای باربری مخصوص اثاثیه ، در اسرع وقت اثاث کشی از رشت انجام خواهد شد .



باربری صنعتی و تخصصی در رشت



همانطور که می دانید ، رشت یکی از شهر های صنعتی ایران است و دارای شهرک صنعتی می باشد . علاوه بر شهرک صنعتی ، ناحیه های صنعتی و کارخانجات فراوانی در این شهر و شهر های مختلف استام گیلان قرار دارند . مجموعه آنی بار نیز برای ارائه خدمات باربری رشت و انتقال محموله های صنعتی و تخصصی به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.



  • ارسال دستگاه های تولیدی

  • حمل و نقل قطعات و قالب ها صنعتی

  • انتقال تولیدات کارخانجات

  • حمل و نقل و انتقال خط تولید



محموله و قطعات صنعتی معمولا ارزش مالی بالایی دارند و باید با استفاده از خدمات یک شرکت باربری معتبر که از بیمه نامه کامل استفاده می نماید منتقل شوند . اگر قصد دارید محموله ای را از نقاط صنعتی رشت بارگیری و ارسال نمایید ، با شماره 57669-021 در تماس باشید .





بیمه نامه کامل برای خدمات باربری رشت



یکی از مهمترین موضوعات در حمل و نقل محموله ها و کالاهای مختلف ، استفاده از بیمه نامه کامل می باشد که امنیت را برای سرمایه و محموله شما فراهم می نماید . مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن تیم حرفه ای برای خدمات باربری رشت ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را با کاملترین بیمه نامه فراهم نموده است.

در آنی بار از بیمه ایران استفاده می شود که هرنوع خسارت کلی و یا جزئی را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار داده است . این بیمه نامه برای انواع کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی مورد استفاده قرار میگیرد .

در باربری رشت آنی بار ، محموله ها تا 100 میلیون تومان به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میگیرند و خساراتی مانند شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . کاملا تحت پوشش هستند .



برای مشاوره با کارشناسان این مجموعه کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید .



مشاوره تخصصی برای باربری رشت



همانطور که گفته شد ، خدمات مجموعه آنی بار به صورت کامل با مشاوره رایگان انجام میشود . کارشناسان و متخصصین این مجموعه آماده پاسخگویی به انواع سوالات شما عزیزان هستند . مشاوره تخصصی به صورت رایگان برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد تا انتقال به صورت ارزان ، سریع و ایمن انجام شود و موارد موثر در خدمات به بهترین نحو ممکن انجام شوند.



برای مشاوره با متخصصین این مجموعه با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق سایت آنی بار anibar.net اطلاعات کامل را دریافت نمایید.