۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ۲۰:۴۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری 2 خواهر که به روش کش‌رو‌زنی اقدام به سرقت می‌کردند در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان تاکنون به 5 فقره سرقت اعتراف کردند.

گیل خبر/ به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی ترازی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت به روش کش‌رو‌زنی در سطح حوزه استحفاظی ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی سارقان را که 2 خانم هستند، شناسایی و مشخصات آنها را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری این افراد توسط ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی خبر داد و بیان داشت: خواهران سارق در تحقیقات پلیس تاکنون به 5 فقره سرقت به روش کش‌رو‌زنی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: سارقان 35 و 40 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ ترازی در پایان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.