۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۹:۲۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که در جریان سرقت تلفن همراه، انگشتان مالباخته قطع کرده بود، خبرداد.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت:‌درپی وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه در شمال تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان تحقیقات خود در این خصوص را آغاز کردند.

وی با اشاره به دعوت از شاکی در مقر پلیس آگاهی، گفت: شاکی پس از مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات گفت که داخل خودروی شاسی بلند خود در خیابان الهیه نشسته بود که ناگهان دو جوان موتورسوار برای سرقت گوشی به او حمله کرده‌اند. در جریان این سرقت، دو موتورسوار با ضربات قمه دو انگشت دست شاکی را قطع کردند. در این خصوص اقدامات درمانی نیز موثر نبوده و شاکی انگشتانش را از دست داد.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع،   کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی  و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم ۱۰ تلفن همراه مسروقه کشف شده است، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و قطع انگشتان دست مالباخته در خیابان الهیه و چندین فقره سرقت دیگر با همدستی دوست خود اعتراف کرد. همچنین ۳۰ مالباخته پس از مراجعه به پلیس آگاهی متهم را به عنوان سارق تلفن همراه خود شناسایی کردند.


 ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.