۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۲۱:۳۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
با استعفای فرماندار رشت موافقت شد/ امام پناهی راهی انتخابات می شود

حمیدرضا امام پناهی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و  نوشت:  این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.

گیل خبر/  وزیر کشور و استاندار گیلان با استعفای فرماندار رشت موافقت کردند.

حمیدرضا امام پناهی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و  نوشت:  این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

می‌اندیشم هرکس باید در حد توان از ظرفیت و داشته‌های خود که در طول دوران خدمت اندوخته، برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر میهن استفاده کند.

بی شک با تمام تلاش‌های صورت گرفته و دستاوردهای درخشانی که در عرصه های گوناگون به دست آمده، کارهای بسیاری نیز برای انجام شدن وجود دارد.

انشاءالله هنگامی که در خلوت خود به محاسبه افکار و اعمال می نشینیم، با رضایت بگوییم درانجام آنچه که می توانستم، کوتاهی نکرده ایم.

اینجانب خدمت بی‌منت در هر جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخار دانسته و ایمان دارم هر گامی که در فضای سراسر معنویت ایران اسلامی _سرزمین شهداء، جانبازان و ایثارگران سرافراز_ برداشته شود؛ نزد خداوند ماجور خواهد بود.

یقین داریم که انتخابات پرشور موجب امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم در شعب اخذ آراء، جوابی محکم به توطئه‌های نظام سلطه جهانی و از اصلی‌ترین مولفه های تقویت پایه های اقتدار ایران اسلامی بوده است.

لذا اکنون که با توکل بر خداوند و امید به مدد ائمه اطهار علیهم السلام، در راستای عمل به مواد قانونی، درخواست استعفاء اینجانب از فرمانداری شهرستان رشت برای حضور در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد موافقت وزیر محترم کشور و جناب آقای دکتر عباسی استاندار محترم گیلان قرار گرفته، ضمن تشکر از اعتماد این بزرگواران در دوران فرمانداری مرکز استان، خود را مدیون راهنمایی ها و هدایت های بزرگان و شهروندان رشت فرهنگ پرور دانسته و استدعا دارم آنچه که در دوران حضورم، قابل قبول بوده به دعا یاد نموده و آنچه که از کمبودها باقی مانده را به بزرگواری ببخشایند.

ملتمس دعای خیر؛ حمید رضا امام پناهی

گفتنی است، تاریخ استعفای امام پناهی ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ بوده است.

ماه هاست که شایعات استعفای امام پناهی برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فومن مطرح بود و برخی از انتصابات و برگزاری نشست هایی با خبرنگاران و فعالین سیاسی فومن در ماه‌های اخیر تاییدکننده این موضوع بود. هرچند که مشخص نیست با توجه به به عملکرد امام پناهی در فرمانداری رشت، وی چقدر برای حضور در مجلس شانس خواهد داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code