دیدار اعضای کمیته برگزاری اجلاس پیرغلامان اهل بیت (ع) با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۵۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استان گیلان میزبان بیستمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت(ع) خواهد بود در این راستا سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس ، محمد باقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای گیلان ، مشاور رییس سازمان صدا و سیما و دبیر اجلاس و حاج محسن طاهری از ذاکرین و اساتید مداحی بعنوان اعضای کمیته برگزاری اجلاس با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.

عیسی فرهادی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی در این دیدار حب و دوستی مردم گیلان با اهل بیت(ع) عمیق، ریشه دار و ناگسستنی دانست و اظهار کرد: این میزبانی افتخاری برای مردم این دیار و فرصتی دیگر برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است.

عیسی فرهادی تصریح کرد: امروز دشمن از هر سو به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمرنگ ساختن ارزشهای دینی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان است، برای خنثی سازی این توطئه بیان ویژگی های برجسته پیرغلامان اهل‌بیت(ع) تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: سازمان منطفه آزاد انزلی در کنار سایر ادارات و دستگاهها آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس است.

در این دیدار که معاونین سازمان نیز حضور داشتند هر یک اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی اعلام نمودند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code