ظاهرا این استان مسئول پیگیری ندارد!
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۰:۵۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

گیل خبر/ به نقل از حکایت گیلان؛مسابقات گروه دوم هفته بیست و ششم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به دلیل رسیدگی به پرونده مسابقه دو تیم شهید قندی یزد و داماشیان گیلان لغو شد.  در نامه رکن قضائی فدراسیون احتمال برگشت نتیجه داماش و شهید قندی یزد که پیش از این سه بر صفر به نفع داماش شده بود علت تعویق مسابقات عنوان شده است. 

در صورتی که نتیجه بازی داماش برگردد سه امتیاز مسابقه با شهید قندی از تیم کسر می‌گردد و این تیم با یک امتیاز کمتر پائین تر از شهدای رزکان کرج قرار خواهد گرفت. در هفته پایانی هم شهدای رزکان با تیم در حال سقوط بابلی در خانه خود بازی می‌کند و احتمال صعودش بالا است. 

این که  چنین اتفاقاتی در این هفته پایانی شکل گرفته در نوع خود عجیب و غریب است. وقتی هم بدانیم داماش سابقه طولانی درباره تبعیض به خود دیده این شک و ابهام بیشتر می‌شود.

داماش بعد از آن‌که از دست گروه امیر منصور آریا خارج شد مشکلات مالیش فزونی یافت. همان موقع که مالک اسبق داماش درگیر پرونده مالی شد، هیچکدام مسائل باشگاه را پیگیری نکردند. بعد هم که داماش در لیگ پائین‌تر قرار گرفت و با «کلک رشتی» و تغییر ظاهری اسم احیاء شد. در راه صعودش به لیگ یک با ناداوری محض مواجه شد و حقش تضییع شد. به فینال جام حذفی هم صعود کرد و تماشاگرانش را راه ندادند و بلوایی درست شد که نتیجه اش محرومیت برای مدیرعامل و مالک باشگاه بود. بعد اعلام شد که امتیاز یک تیم را خریده و بعد از یک فصل مسابقه اعلام شد که پولش را نداده است و دو دسته پائین تر سقوط کرد. دوباره احیاء شد و صعود کرد و حال هم که در آستانه صعود به پلی آف به این وضعیت دچار شده است.

 چرا مسئولی در استان برای این تیم با این همه تماشاگر  پیگیری جدی نمی‌کند؟ چرا برای بقیه تیم‌ها چنین اتفاقات تکراری نمی‌افتد و به محض کوچکترین مشکلات  و بحران ، همه از نماینده تا وزارت ورزش پای کار می‌آیند. در فوتبالی که سیاست نقش مهمی دارد نمی‌توان از ضعف مدیریتی و ناتوانی آن یاد نکرد. از هیات فوتبال  و اداره ورزش تا نمایندگان و استانداران در حق داماش کم توجهی می‌کنند. آن از وضعیت مالکیتی و مالی و این هم از وضعیت فوتبالی! بگویید داماش نباشد و خودتان را خلاص کنید.