۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۲۰:۰۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

 تیم فوتبال چوکای تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور مغلوب تیم شمس‌آذر قزوین شد تا یک گام دیگر به سقوط از این لیگ نزدیک‌تر شود.

گیل خبر/ به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال چوکا تالش و شمس‌آذر قزوین عصر پنجشنبه در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان در ورزشگاه پوریای ولی تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شمس‌آذر با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار هر ۲ تیم چوکا تالش و شمس‌آذر قزوین یک بازی متعادل و برابری را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند اما فرصت‌های تیم شمس‌آذر قزوین بیشتر و مناسب‌تر بود که در دقیقه ۷۷ علی‌اصغر اعرابی گل اول این تیم را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۶ نیز، رحمان جعفری موفق شد دومین گل تیم شمس‌آذر قزوین را به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار را امیر عرب براقی برعهده داشت که وحید سیفی و علی فراهانی به عنوان کمک داور و رضوان سرشار به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور یافتند، ضمن اینکه بهرام کیانی به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیمهای چوکا و شمس‌آذر قزوین حضور داشت.

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که قهرمانی خود را در این لیگ مسجل کرده و صعودش نیز به لیگ برتر قطعی شده، با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی این دوره از رقابتها قرار دارد و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با این شکست خانگی با ۲۱ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفت تا یک گام دیگر به سقوط از این لیگ نزدیک‌تر شود.

شهرداری آستارا، دیگر نماینده گیلان در این رقابت ها در برابر استقلال ملاثانی به تساوی ۰-۰ رسید.