مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید به مناسبت هفته کار و کارگر:
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۲:۴۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی استان به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: ۸۵ هزار نفر نیروی انسانی در واحدهای صنعتی استان مشغول فعالیت هستند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن حضور در میز خدمت جهادی در شهرصنعتی رشت به اتفاق سرهنگ اسکندری مسئول بسیج کارگری استان، از دو واحد صنعتی به مناسبت هفته کار و کارگر بازدید به عمل آورد و در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین مولفه پویایی چرخه تولید است و نبض تحول و تحرک در حوزه تولید در دستان کارگران خدوم و زحمتکش است.

وی با تبریک هفته کار و کارگر به همه کارگران و کارآفرینان، تصریح کرد: نیروی انسانی خلاق می تواند باعث شکوفایی صنعت و تجلی روز افزون محصولات کارخانه شود و امروزه دنیا، به نیروی انسانی بعنوان سرمایه اصلی، هوشمند و قوه محرکه پیشرفت باور دارد و حضور اقشار کارگری متعهد در حوزه تولید و جریان سازی اقتصادی، بسیار حائز اهمیت است.

دکتر پور حیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر شاغلین 75 نفری حوزه صنعت؛ 155 هزار نفر در حوزه صنفی و خدمات مرتبط و 831 نفر در حوزه بازرگانی خارجی و 1700 نفر در معادن استان گیلان فعالیت می کنند.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تاکید بر حمایت از کارگران در سطوح مختلف عنوان کرد: کارآفرینان که نسبت به معیشت کارگران توجه و التفات ویژه دارند شایسته تحسین اند و لازم است مورد تکریم قرار گیرند.