۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۴:۰۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

بیان نکات و توصیه‌های مهم توسط رئیس پلیس راهور استان گیلان به خانوادهایی که این استان را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده‌اند.

گیل خبر/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: اگرچه در این ایام تعداد زیادی از هم استانی‌های گیلانی و مسافرانی که ساکن استان‌های مرکزی کشور هستند برای دیدار خانواده‌های خود به این استان سفر می‌کنند اما نکته‌ی حائز اهمیتی که در این حجم تردد بیش از اندازه وسایل نقلیه در شریان‌های مواصلاتی استان گیلان وجود دارد، رانندگی جوانانی است که عموما در محدوده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند و آمار تصادفات رخ داده هم نشان می‌دهد که عامل بیشترین حوادث ترافیکی رانندگان کم سن و کم تجربه هستند.

سرهنگ طالبی در ادامه بیان نمود: بنابراین از همه‌ی خانواده‌های عزیز خواهش می‌کنیم که اگر مسئولیت رانندگی در سفر را به فرزندان جوان خود می‌سپارند که تجربه رانندگی مناسبی ندارند حتما نظارت لازم را بر رفتار ترافیکی ایشان داشته باشند.

 این مقام انتظامی در پایان عنوان کرد: مسافران عزیز حتما نکات ایمنی را در هنگام سفر رعایت نمایند و استراحت به موقع در جریان سفر که ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به ازای هر دو ساعت رانندگی است را در دستور کار قرار دهند.