۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۱۸:۱۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: محدودیت های ترافیکی روز عید فطر از ساعت ۲۴ شب قبل عید فطر آغاز می شود و تا بعد از نماز ادامه دارد.

گیل خبر/ به گزارش مهر،سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی بزرگ شهر رشت و حضور نمازگزاران در خیابان‌های اطراف این مکان، محدودیت و تمهیدات ترافیکی از بامداد روز عید در محدوده محل مورد نظر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۲۴ شب قبل از عید سعید فطر خبر داد و افزود: توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان‌های اطراف مصلی شهر رشت ممنوع است.

وی تصریح کرد: از ساعت ۵:۳۰ صبح این عید از تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های منتهی به مصلی، بلوار مدرس و بلوار امام از تقاطع شهید باهنر تا پایان مراسم جلوگیری می‌شود.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای حضور در مراسم عید فطر تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اضافه کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمامی امکانات نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پاکسازی مسیرهای مورد نظر تا پایان مراسم نماز عید فطر اقدام می‌کند.