رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: هم اکنون به ازای هر سکو به فراخور موقعیت جغرافیایی و میزان فروش یک کارت سوخت آزاد وجود دارد و برای هر سکوی موتور و هر سکوی بنزین سوپر هر کدام یک کارت موجود است و طبق ارزیابی صورت گرفته همکاری خوبی توسط مردم و جایگاهها وجود دارد.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مردم طی سالهای قبل برای سوختگیری به نرخ آزاد اکثرا از کارت جایگاه استفاده میکردند، اظهار کرد: طبیعی است که تغییر این عادت و به کار گیری کارت سوخت شخصی کمی زمانبر خواهد بود ولی به مرور و با اطلاع رسانی های دقیق میتوانیم به تکلیفی که مصوبه مجلس مشخص کرده عمل کنیم.
به گفته قلیزاده بار اصلی اجرای طرح روی دوش جایگاهداران و پرسنل است که طی ماههای گذشته در سراسر کشور و روزهای اخیر خصوصا در کلانشهرها در تلاشند که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
رئیس صنف جایگاهداران کشور تاکید کرد: هماهنگی های لازم بین مجموعه صنفی و مدیران و مسئولان افزایش یافته و اولویت اصلی این است که مردم با مشکل مواجه نشوند و تدابیر در همه استانهای کشور از طریق ارتباط تنگاتنگ با جایگاهداران و دریافت نظرات مردمی اتخاذ میشود.
قلیزاده با بیان اینکه طی روزهای اخیر آمار تماسهای مردمی حاکی از همکاری خوب پرسنل و مردم دارد و کمترین شکایات را در این حوزه شاهدیم و اطمینان داریم که پیشنهادات و انتقادات مردمی بسیار راهگشا است، گفت: صنف جایگاهداران به عنوان بخشی از مردم و پل ارتباطی، موارد را به تصمیم سازان منتقل میکند. مردم میتوانند هرنوع انتقاد، پیشنهاد، تشویق یا شکایات خود را با شماره تلفنهای ۰۹۶۲۷ و ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ با ما در میان بگذارند و مطمئن باشند که پیگیری میشود.