۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۱:۴۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس پلیس راهور استان گیلان از فوت راننده سواری و مجروح شدن راکب موتورسیکلت در تصادف شب گذشته در رضوانشهر خبر داد.

گیل خبر/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان «سرهنگ امیر طالبی» در تشریح این خبر بیان داشت: مقارن ساعت۲۳:۲۰ مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید وانت با یک موتورسیکلت پارک شده و پس آن برخورد سواری پراید وانت با میدان، این خودرو دچار واژگونی شد که متاسفانه منجر به فوت راننده شد.

سرهنگ «امیر طالبی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر برخورد سواری پراید وانت با راکب و موتورسیکلت در شهرستان رضوانشهر، بلافاصله پلیس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد؛ یک دستگاه سواری پراید وانت سایپا به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با یک موتورسیکلت پارک شده برخورد نموده که پس از آن با سرعت به میدان اصابت نموده و دچار واژگونی شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه راننده‌ای خودروی پراید وانت جان خود را از دست داد و راکب موتورسیکلت نیز مصدوم شده که به بیمارستان انتقال داده شد.

⚠️این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه یکی از عوامل مهم بروز تصادف رانندگی است تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتابزدگی و رانندگی نکردن با حالت خسته و خواب‌آلوده تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می کند.