رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲، هزار و ۱۶۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند.

گیل خبر/ به گزارش جام جم آنلاین ،رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲، هزار و ۱۶۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند که نسبت به سال گذشته ۸۳ نفر بیشتر بوده است.

مسجدی با بیان اینکه در روزهای ۱ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ شاهد بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز بودیم، گفت: در تعطیلات نوروز سال جاری، به ترتیب استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، گیلان و مازندران، بیشترین میزان فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی را داشتند.

وی با بیان اینکه استان ایلام کمترین فوتی‌ ناشی از تصادفات رانندگان در تعطیلات نوروز سال جاری را با تعداد شش نفر داشته است، گفت: میزان فوتی‌های تصادفات رانندگی نوروز در استان‌های اردبیل، البرز، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قم، کردستان، همدان و یزد نیز زیر ۲۰ نفر بوده است.