مدیرکل صمت گیلان در کارگروه رفع موانع تولید:
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۰۸:۵۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: ۵۶ طرح صنعتی تقریباً بزرگ در استان وجود دارند که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان که صبح امروز در محل استانداری گیلان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بیش از یکهزار و ۷۹۵ میلیارد تومان در این طرح ها سرمایه گذاری شده است که در صورت تکمیل آنهابرای ۲ هزار ۴۶۷ نفر شغل جدید در استان ایجاد می گردد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع در تکمیل و حمایت این پروژه ها بهره خواهیم برد اظهار داشت: این طرح های صنعتی در مرکز استان و سایر شهرستانها با برنامه زمانبندی مناسب در حال پیشرفت و اجرا است.

دیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان افزود: ۲۳ مورد این طرح ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد دارند و ۱۷ مورد از این طرح ها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد رشد داشته و ۱۶ مورد آن بین ۹۰ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
دکتر پورحیدری تشریح کرد: زمینه فعالیت این طرح ها در استان مربوط به تولید لوازم خانگی، انواع محصولات پلاستیکی، ساخت ورق های روکش نئوپان، ساخت انواع تجهیزات حمل و نقل، تولید محصولات دارویی، تولید محصولات خبازی، استخراج سنگ و شن و ماسه و غیره است.