۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۲۲:۲۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیر اداره نظارت بر موادغذایی،آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بازدید کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه از سردخانه های لبنی و گوشتی در سطح استان ، خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛مهندس علیرضا نجفی- مدیر اداره نظارت بر موادغذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با اشاره به اینکه سردخانه های نگهداری مواد غذایی در سلامت وبهداشت جامعه نقش مهمی را ایفا می نمایند، اظهار داشت ؛ کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه در راستای حفظ ایمنی و امنیت غذایی مصرف کنندگان از سردخانه های زیرصفر و بالای صفر فرآورده های لبنی و گوشتی در سطح استان، بازدید بعمل می آورند.


مهندس نجفی، تصریح کرد ؛ در این بازدیدها مجوزهای بهداشتی محصولات، شرایط نگهداری، دما ، رطوبت نسبی و رعایت اصول فنی و بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی انبارها و سردخانه های نگهداری و شرکت های توزیع کننده موادغذایی و بهداشتی می بایست دارای مجوزهای بهداشتی لازم از سوی وزارت بهداشت باشند ، یادآور شد؛ مراکز فاقد مجوز، به عنوان شبکه توزیع غیرمجاز و قاچاق تلقی شده و مطابق قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد می شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code