بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رنگ‌بندی کرونایی رنگ قرمز کرونایی به نقشه گیلان بازگشت و ۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

گیل خبر/ به گزارش مهر، بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور رنگ قرمز به نقشه کرونایی گیلان بازگشت.

بر این اساس شهرستان سیاهکل از رنگ‌بندی زرد کرونایی خارج و در وضعیت قرمز قرار گرفت و چهار شهرستان گیلان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس این اطلاعیه‌ای هیچ شهرستان گیلان در وضعیت آبی ندارد.

همچنین شهرستان رودبار و رودسر از وضعیت زرد خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند ضمن اینکه ماسال و لاهیجان نیز طبق ارزیابی هفته گذشته در وضعیت نارنجی باقی ماندند.

این ارزیابی حاکی است شهرستان‌های املش، آستارا، آستانه‌اشرفیه، بندرانزلی، رشت، خمام، رضوانشهر، صومعه‌سرا، تالش، فومن، لنگرود و شفت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز گفت: با بستری شدن ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان، تعداد بیماران کرونایی بستری به ۱۲۳ نفر رسیده است.
دکتر فردین مهرابیان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۳۴ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری شده اند افزود: در این مدت ۲۱ بیمار کرونایی، بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
وی به مردم گیلان توصیه کرد: برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از مراکز پرازدحام دوری کنند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : گیلان کرونا

نظر شما:

security code