رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۲۲:۱۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس پلیس راه گیلان از بارش برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان خبر داد و گفت: مسافران تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا:سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان بارش برف داریم، اظهار کرد: مسافران برای تردد ضروری در محورهای کوهستانی استان گیلان حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت تردد در محورهای خروجی استان، افزود: هم اکنون در باند شمال به جنوب محور سراوان - امامزاده هاشم شاهد ترافیک سنگین و پر حجم خروجی هستیم.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، ترافیک در ورودی شهر رودبار را نیز سنگین دانست و بیان کرد: ترافیک در سایر محورهای گیلان روان است.

صفاری با اشاره به اعمال محدودیت تردد برای وسائط نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از صبح امروز، عنوان کرد: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی همچنین به ورود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو به گیلان و خروج یک میلیون و ۱۲۸ هزار دستگاه خودرو از استان در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: فردا و پس فردا با حجم خروج مسافران مواجه خواهیم شد و لذا محدودیت تردد طی دو روز آینده از ساعت ۷ صبح فردا الی ۲۴ شب اعمال می شود.