در اولین روز کاری 1402 صورت پذیرفت:
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۱۸:۲۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل بهمراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور در دفتر آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت با ایشان دیدار کردند.

گیل خبر/ در این نشست آیت الله فلاحتی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: توجه به اولویت ها و نیازها، ایجاد انگیزه برای تولید، بهبود محیط کسب و کار، فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری، کنترل قاچاق و مردمی کردن اقتصاد از عوامل رشد تولید بوده و این وظیفه همه مسئولان، دست اندرکاران و متولیان استان است که در این مسیر گام بردارند.

وی ضمن اشاره به پیام سال نو مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید افزود: تورم آثار منفی چون افزایش نابرابری در تولید درآمد، افزایش مصرف، کاهش پس انداز و سرمایه گذاری، کاهش رشد اقتصادی را در پی دارد و موجب گسترش فساد مالی و اداری می شود.

وی به برقدار شدن بیشتر روستاهای کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رفاه ایجاد شده، به برکت جمهوری اسلامی و خون شهدا است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: اگر نظارت ها جدی و مستمر باشد خسارت ها کاهش می یابد.

وی بر مطالبه گری دستگاه های متولی از مسئولان کشوری تاکید کرد و گفت: رفع ضعف برق های مردم باید در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار در اولویت قراردادن مناطق دورافتاده توسط شرکت توزیع نیروی برق شد و بیان کرد: مردم در روستاهای دوردست از حیث امکانات محروم هستند بنابراین می طلبد به مناطق ضعیف زودتر رسیدگی شود.

امام جمعه رشت ، عرضه و تقاضا در وسایل انرژی زا را سبب افزایش مصرف برق عنوان کرد و یادآور شد: استفاده بهینه از انرژی برق باید به مردم آموزش داده شود.

همچنین در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای صنعت برق در سالجاری اظهار داشت: راهنمایی ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت همواره موجب دلگرمی کارکنان توزیع برق گیلان بوده است.

 وی اذعان داشت: گذر موفق از پیک تابستان و زمستان سال گذشته دستاورد بزرگ کارکنان شرکت توزیع برق استان بوده است زیرا بدون اعمال خاموشی برای مردم، رفاه آنان در حوزه انرژی تامین شد.

مهیزاده گفت: ادامه این روند و گذر موفق از پیک تابستان پیش رو دغدغه اصلی توزیع برق گیلان است و این موضوع با اقداماتی از قبیل پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف برق میسر خواهد شد.

وی افزود: جلوگیری از خاموشی ها و مدیریت هوشمند مصرف انرژی نتایج مثبت محیط زیستی، صیانت از سرمایه ملی و امنیت خاطر اجتماعی مردم شریف را به همراه خواهد داشت و با جدیت در شرکت توزیع برق گیلان مورد اجراء و پیگیری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: مدیریت مصرف هوشمند راه برون رفت از چالش‌های پیش روی صنعت برق است و با رویت پذیری و کنترل پذیری مشترکین بخش‌های مختلف و مشترکین خانگی پرمصرف می‌توان گام اساسی برای مدیریت پیک بار در تابستان پیش رو برداشته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز در دیدار مذکور به وجود قریب به یک میلیون و 600 هزار مشترک برق در استان اشاره کرد و گفت: سال های اخیر با بحران های طبیعی مواجه بودیم که موجب انباشته شدن خسارات و فرسودگی های شبکه شده است و تلاش حداکثری و شبانه روزی برای رفع مشکلات از سوی مجموعه کارکنان این شرکت صورت خواهد پذیرفت.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code