«امیررضا پورمحمد» مربی گیلانی تیم ملی نونهالان کاراته:
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۴:۱۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

گیل خبر/ امیررضا پورمحمد، مربی گیلانی تیم ملی نونهالان کاراته ایران، عضو اسبق تیم ملی، دارنده دو مدال برنز جام باشگاه‌های آسیا-ازبکستان(تیمی و انفرادی) در سال ۲۰۱۵، مدال طلای جام وحدت و دوستی در سال ۲۰۱۸ و چندین عنوان قهرمانی کشور در مسابقات رسمی و انتخابی تیم ملی در گفتگو با گیل خبر، به تشریح وضعیت کاراته گیلان پرداخت.

پورمحمد در این سال‌ها شاگردان افتخارآفرین متعددی از جمله مهدی کاظمی دارنده طلای چندین مرحله قهرمانی انتخابی تیم ملی کشور، آرین پورمحمد دارنده مدال کاراته وان کشور ، ابوالفضل صفری نژاد دارنده مدال انتخابی تیم ملی، آروین آدوس دارنده مدال انتخابی تیم ملی، امیرعلی کاظم زاده دارنده مدال طلا کاراته وان کشور، پرهام جهانباز عضو تیم ملی نونهالان ایران و... داشته است.

امیررضا پورمحمد با اشاره به قهرمانی کاراته گیلان در رقابت های قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخابی تیم ملی، گفت: با کسب طلای ارزشمند مهدی کاظمی در یکی از شلوغ‌ترین اوزان رقابت‌های قهرمانی کشور (وزن ۶۰- کیلوگرم)، مسیر قهرمانی تیم گیلان رقم خورد. این قهرمانی باعث خرسندی ماست چرا که این بازیکن با وجود 20 سال سن، با اینکه هنوز در رده سنی امید مبارزه می‌کند، اما با این حال توانست این مدال طلای ارزشمند را در وزنی که رقابت زیادی وجود داشت، در رده بزرگسالان کسب کند.

مربی تیم ملی نونهالان کاراته نیز گفت: اما متاسفانه پس از اتمام این مسابقات که قهرمانی استان گیلان را برایمان به ارمغان آورد ، شاهد حاشیه هایی بودیم که این پیروزی را اندکی به کاممان تلخ کرد.

پورمحمد افزود: همه ما می دانیم مهترین اصل در کاراته احترام و اخلاق مداری است و تلاش و تمرکز ما تنها بر موفقیت کاراته گیلان هست و خواهد بود. بنابراین ورود به این گونه حوزه ها و در نظر گرفتن تنها منفعت های شخصی، به دور از اصول اخلاقی است.
در حال حاضر درخواست بنده از جناب آقای اصلاحی ریاست جدید هیات کاراته گیلان این است که با اقدام و درایت خاص خود این فضای نامطلوب به وجود آمده را مدیریت کنند و نیز امیدواریم مشاورین ایشان در جهت شناخت هر چه بهتر ظرفیت های فنی، اجرایی و مدیریتی موجود در کاراته استان به ایشان یاری رسانند.

عضو اسبق تیم ملی کاراته گفت: گیلان مربیان بسیار خوب و با تجربه ای دارد که در سایه اتحاد، همدلی به شرط دوری از حواشی ایجاد شده توسط افراد سودجو و منفعت طلب و مدیریت خوب جناب آقای اصلاحی بعنوان رئیس هیات کاراته استان توان کسب نتایج بسیار درخشانی در آینده خواهد داشت. چرا که موفقیت فردی بدست نمی‌آید، ما باید مربیان باتجربه گیلان را کنار هم گرد آورده و با همدلی و اتحاد تلاش کنیم کاراته گیلان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

پورمحمد گفت: خوشبختانه تیم بزرگسالان گیلان امسال توانست قهرمانی 2 سال پیش خود را تکرار کند، زمانی که بنده کاپیتان گیلان بودم و مدال نقره را کسب کردم. مدالی که اگر مصدومیت قبل از دیدار پایانی نبود، می‌توانست به طلا تبدیل شود. این تکرار قهرمانی برای خانواده بزرگ کاراته گیلان خیلی خوشحال کننده بود البته شیرینی این قهرمانی با کسب مدال طلای مهدی کاظمی برای شخص بنده و باشگاه مبارزان چندین برابر است.

وی در پایان گفت: من خیلی خوشحالم که در خدمت کاراته گیلان هستم و به گیلانی بودن خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با حضورمان در کلیه مسابقات آتی داخلی و بین المللی برای کاراته گیلان مثل گذشته مثمر ثمر باشیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code