نارضایتی گسترده شهروندان؛
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۰:۱۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
photo ۲۰۲۳ ۰۳ ۱۹ ۱۰ ۲۲ ۲۹

گیل خبر/ پیام شهروندی؛ یکی از مخاطبان گیل‌خبر با ارسال پیامی، نسبت به عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان گلایه نمود‌.

متن پیام به شرح زیر است:

«سلام و عرض ادب
مدیریت درمان تامین اجتماعی که بیمه پایه محسوب می‌شود و بیش از نیمی از جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده و مستمری بگیران و کارگران که حدود سی سال سابقه بیمه پرداخت می‌کنند، به دنبال خدمت رایگان و حداقل هزینه درمان از جیب بیمه شده است.
بیماری که بیماری خاص دارد طبق فرمایش مقام معظم رهبری جز درد و رنج بیماری نباید عذاب دیگری بکشد.

اما چطور و چرا بیمار به مدیریت درمان گیلان مراجعه می‌کند و با ایشان برخورد نامناسب می کنند؟

به طور مثال چندروز قبل، در اتاق و محوطه بسته تایید دارو، توسط نگهبان محل اسپری فلفل زده می‌شود که هم بیمار و هم کارمندان را دچار مشکل می کند!!

در بحث درمان مستقیم بیمارستان کومله پس از شش ساعت افتتاح تعطیل می شود!

و بیمارستان رسول اکرم (ص) که دویست تخت‌خواب دارد و پنج اتاق عمل فعال و سی پرسنل مختص اتاق عمل، مسئولان و‌ نهاد های نظارتی بررسی نمایند که چند عمل در روز در آنجا انجام می پذیرد!

برای مثال عمل مفصل زانو نوبتش برای سال ۱۴۰۴ است!!
آیا مسئولان و نهادهای نظارتی در جریان عملکرد مدیر درمان جناب دکتر ابراهیمی هستند؟!

چه کسی پاسخگوی بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی استان گیلان است؟

حال باید تعداد عمل های جراحی بیمارستان حضرت رسول (ص) را با تعداد عمل های جراحی بیمارستان های خصوصی رشت که همان تعداد تخت و اتاق عمل دارند مقایسه نمود که بیانگر موضوعات مختلف است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی بشدت از ضعف عملکردی رنج می برد.»

گفتنی است متاسفانه در ماه‌های اخیر، گلایه‌های متعددی از سوی شهروندان نسبت به عملکرد تامین اجتماعی استان گیلان مطرح شده است که قابل تأمل و بررسی به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است گیل خبر آمادگی انتشار هرگونه پاسخ از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان را دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code