۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۰۱:۰۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

شایعاتی درباره تعطیل شدن سایت تولید تلفن‌ همراه هوآوی مطرح می‌شوند، اما مدیران هوآوی آن ها را رد می‌کنند.

گیل خبر/ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،چند سالی می‌شود که آمریکایی‌ها محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای علیه شرکت بزرگ چینی یعنی هوآوی به خصوص در بخش تولید «تلفن‌های هوشمند» وضع کرده‌اند.

موضوعی که سبب کاهش تولید گوشی‌های این شرکت چینی شد تا جایی که مدیران این شرکت در مقطعی اعلام کردند که دیگر قصد رقابت در این بازار را ندارند و بقاء برای آن‌ها کفایت می‌کند.

در طول چند روز اخیر شایعاتی مطرح شده اند که همین بقاء نیز در هاله‌ای از ابهام قرار و احتمال دارد که در طول روز‌های آتی شاهد تعطیلی کامل خط تولید تلفن‌های هوشمند هوآوی باشیم.

شایعاتی که مدیران این شرکت چینی را ناگزیر به واکنش کردند. آن‌ها این اخبار را «فیک‌نیوز» می‌خوانند، مدیران هوآوی حتی خبر از افزایش جدی سرمایه‌گذاری در بخش موبایل و ارتقای کیفیت گوشی‌های پرچمدار خود می‌دهند.

هوآوی میت ایکس ۲ هواوی P۶۰ و گوشی تاشوی هوآوی میت X۳ دو گوشی پرچمدار جدید این شرکت بزرگ چینی هستند که در طول روز‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد.

وفق اطلاعات قبلی منتشر شده گوشی تاشوی جدید هوآوی با قیمتی کمتر از ۱۰ هزار یوان (۱۴۳۶ دلار) به بازار خواهد آمد؛ اتفاقی بی‌سابقه درباره گوشی‌های سری Mate X، اما باید منتظر ماند تا مشخص شود که قیمت نهایی این گوشی پرچمدار چه رقمی خواهد بود.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : گوشی های هوآوی

نظر شما:

security code