با حضور استاندار گیلان افتتاح شد؛
۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۱۰:۴۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان پروژه های برق رسانی شهرستان صومعه سرا در دهه فجر سال‌جاری بصورت تجمیعی و نمادین در بخش ضیابر شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

گیل خبر/ در خلال افتتاح پروژه های این شهرستان عباسی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا، با بیان اینکه باید گیلان در حوزه مختلف با پیشرفت قابل توجه‌ای مواجه شود، اظهار کرد: مدیران کل بر اساس وظایف خود گزارش هایی را اعلام کردند که سبب می‌شود مردم بدانند مسوولان در همه نقاط ایران اسلامی در حال تلاش و انجام وظیفه خود هستند.

عباسی با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف افزود: مردم‌ بدانند در همه جای ایران اسلامی، مسوولان برای مسکن، رونق اقتصادی، معیشت مردم و اشتغال در حال تلاشند و انجام وظیفه می‌کنند.
استاندار گیلان با تاکید بر اهتمام دولت به رفع محرومیت زدایی در استان گیلان بیان کرد: در قبل از انقلاب به روستا توجه نمی‌شد ولی بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 90 درصد روستاهای گیلان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی در انتها با اشاره به سیاستهای کلان دولت سیزدهم که با محوریت محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات و منابع دولت همراه است از تلاش‌های مستمر و موثر شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تشکر و قدردانی کرد و افزود بیشترین تعداد پروژه های عمرانی ایام الله دهه مبارک فجر در سال ۱۴۰۱ نیز از سوی اینشرکت افتتاح و جهت استفاده آحاد جامعه به بهره برداری رسیده است که از آن جمله می توان به تدبیر نوین اینشرکت در واگذاری ۱۰۳ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو در استان گیلان اشاره کرد.

پروژه های برق رسانی شهرستان صومعه سرا شامل تامین برق مشترکین جدید روستایی، نصب ترانسفورماتور و رفع ضعف برق، تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار، احداث شبکه های فشار متوسط، نصب سکسیونر موتور دار جهت اتوماسیون شبکه های فشار متوسط و اجرای پروژه تاب آوری می باشد که بصورت تجمیعی و نمادین در بخش ضیابر شهرستان صومعه سرا به افتتاح رسید.

گفتنی است پس از این مراسم اسدالله عباسی استاندار گیلان بهمراه محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، داداشی مدیر توزیع برق صومعه سرا و جمعی از مسئولان این شهرستان در آئین افتتاح و بهره برداری پروژه پست ۶۳ کیلوولت ضیابر نیز حضور داشتند.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code