۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۱:۵۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

حادثه آتش سوزی هایپرمارکت به ساعت ۳:۳۸  امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ به مرکز فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد.

گیل خبر/ شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: تیم فرماندهی آتش نشانی سریعا با توجه به موقعیت محل آتش گرفته که مملو از مواد غذایی روغنی، بهداشتی، شوینده ها، اسپری های(عطر، خوشبوکننده، حشره کش و... بوده بالغ بر ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۲۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در خیابان رشتیان اعزام کرد.

وی با تاکید بر مجاورت یکباب آپارتمان چندین طبقه و یکباب منزل مسکونی ویلایی، ادامه داد: احتمال سرایت شعله های سرکش آتش که بر سقف و بدنه هایپر مارکت نشسته بود به اماکن همجوار وجود داشت که تیم های عملیاتی سریعا نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

این مسوول در ادامه گفت: شدت این آتش سوزی بواسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال بسیار گسترده بود که عملیات سخت و نفس گیری برای آتش نشانان رقم خورد.

همین گزارش حاکی است: در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید و تنی چند از آتش نشانان بواسطه حجم بالای آتش سوزی و عملیات؛ دچار خستگی مفرط شدند که پس از امداد رسانی عوامل اورژانس هم اینک حالشان خوب است.

شایان ذکر است: بواسطه حجم بالای دپی اجناس در انبار و محل آتش سوزی تیم عملیاتی همچنان پس از گذشت بالغ بر ۷ ساعت از حادثه در حال لکه گیری محل آتش سوزی هستند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code