۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۸:۰۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

شهردار آستارا با اشاره به اینکه جایگاه سوخت اشجع به دلیل عدم دریافت پایان کار افتتاح نشد، گفت: این جایگاه تا اطلاع ثانوی و تا کسب مجوزهای لازم بازگشایی نخواهد شد.

گیل خبر/ به گزارش مهر،میثم الوان پور اظهار کرد: جایگاه سوخت اشجع مجوزهای لازم برای صدور پایان کار از جمله تاییدیه سازمان ایمنی و آتش نشانی و سایر تاییدیه های لازم را دریافت نکرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان آستارا برای رفع هرچه سریع‌تر ایرادات قانونی و افتتاح این پروژه جهت رفاه حال شهروندان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر آستارا تا حصول نتیجه مبنی بر دریافت پایان کار این مجموعه پیگیر این موضوع هستند.

الوان پور با بیان اینکه حفظ امنیت جانی و مالی شهروندان در اولویت شورای اسلامی و شهرداری آستارا قرار دارد، اضافه کرد: با نظر به اینکه بهره‌برداری قبل از اخذ مجوز، تخلف محسوب می‌شود بر همین اساس این جایگاه تا اطلاع ثانوی و تا کسب مجوزهای لازم بازگشایی نخواهد شد.

گفتنی است؛ جایگاه سوخت اشجع آستارا از تاریخ ۱۵ فروردین سال جاری به دلیل تعمیرات تعطیل شده بود و طبق برنامه اعلامی می‌بایست ظرف مدت ۹ ماه جهت ارائه خدمات به شهروندان آماده می‌شد و حتی برنامه افتتاح آن نیز در ایام الله دهه فجر نیز پیش بینی شده بود.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری آستارا

نظر شما:

security code