اجلاس شورای عالی استان‌ها و شهرداران مراکز استانها با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از شهرداران کلانشهرهای کشور از جمله سرپرست شهرداری رشت برگزار شد.

گیل خبر/ به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سیزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها و شهرداران مراکز استانها با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از شهرداران کلانشهرهای کشور از جمله یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در تهران برگزار شد.

در این اجلاس که برخی از شهرداران کلانشهرها به ایراد سخنرانی پرداختند شش طرح در دستور کار بررسی صحن قرار داشت که از کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها وصول شده بود.

بر همین اساس کلیات و جزئیات ۴ طرح شامل الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۲) به ماده (۳) قانون شوراها، اصلاح ماده (۳۰۸) قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، اصلاح بند (۱۳۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کشور و الحاق یک تبصره ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب به تصویب اعضا رسید.

علاوه بر اینها کلیات طرح دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر نیز به تصویب صحن رسید و مقرر شد جزئیات این طرح بار دیگر در کمیسیون‌ها مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

افزون بر این طرح الحاق یک تبصره به ماده ۷۳ قانون شهرداری‌ها از سوی صحن علنی شورای عالی استان‌ها به طور کامل رد شد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری رشت

نظر شما:

security code