۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۱۳:۴۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

حوالی ساعت ۲ بامداد امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ آتش سوزی منزل مسکونی خالی از سکنه در بازار ماهی فروشان رشت به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

گیل خبر/ گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت_شهرام مومنی رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: بلافاصله با توجه به موقعیت مکانی محل آتش سوزی،  آتش نشانان از ۵ ایستگاه آتش نشانی به وسیله ۹ خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی و ۲ خودروی آبرسان و یک خودروی پشتیبانی دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام و از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند.

وی با تاکید بر حضور ۵۲ آتش نشان و افسر ارشد در مهار و اطفای این آتش سوزی ادامه داد: احتمال گسترش از دو مسیر به سازه های همجوار وجود داشت که تیم های عملیاتی از پیشروی آتش جلوگیری کردند.

گفتنی است: این آتش سوزی با توجه به حجم گسترده سازه قدیمی به ساختمان های همجوار گسترشی نداشت که اگر این آتش سوزی در ساعات دیگری از شبانه روز رخ میداد؛ کنترل آتش و امداد رسانی جهت اطفای این آتش سوزی به واسطه نحوه دسترسی به محل حادثه و  حضور جمعیت کثیر شهروندان حاضر در بازار مرکزی شهر ، خودروهای شخصی  و نیز تنگ و باریک بودن مسیرها و... با مشکلات روبرو می شد.

همین گزارش حاکی است:در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : آتش نشانی رشت

نظر شما:

security code