سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌صورت میدانی از بخش‌های مختلف مراکز آموزشی درمانی پورسینا و ولایت رشت بازدید و در جریان آخرین وضعیت خدمات آموزشی و درمانی آن مراکز قرار گرفت.

گیل خبر/ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، پیش از ظهر امروز دکتر محمدتقی آشوبی - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی دکتر مصطفی گل‌شکن - سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه به‌صورت میدانی از دو مرکز آموزشی درمانی پورسینا و ولایت رشت بازدید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید میدانی در بخش‌های مختلف مراکز آموزشی درمانی پورسینا و ولایت حضور یافت و در جریان کم و کیف خدمات درمانی آن‌ها قرار گرفت.

دکتر آشوبی در این بازدیدهای میدانی با کادر آموزشی درمانی مراکز و همچنین تعدادی از بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو کرد و سطح خدمات ارائه‌شده به آن‌ها را ارزیابی کرد.

همچنین در جریان این بازدیدهای سرزده، بخش‌های زیرساختی و پشتیبانی دو مرکز آموزشی درمانی پورسینا و ولایت رشت مورد ارزیابی سرپرست دانشگاه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه قرار گرفت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code