۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

عاطفه احمدی اعلام پناهندگی در کشور دیگری را کرده است. برخی منابع خبری نوشتند: این ملی‌پوش ۲۲ ساله اسکی ایران چند روز پیش با هدف آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی فرانسه به این کشور سفر کرد اما گفته است: قصد شرکت در این مسابقات به همراه دیگر اعضای تیم ملی اسکی ایران را ندارد و به آلمان اعلام پناهندگی کرده است.

گیل خبر/ به نقل از خبرورزشی: عاطفه احمدی اعلام پناهندگی در کشور دیگری را کرده است.

 احمدی تنها زن شرکت‌کننده در المپیک زمستانی پکن است که ۵ مدال آسیایی و چندین مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه را در کارنامه دارد و آخرین بار پیش از ترک ایران به مقام قهرمانی مسابقات لیگ داخلی رسید.

برخی منابع خبری نوشتند: این ملی‌پوش ۲۲ ساله اسکی ایران چند روز پیش با هدف آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی فرانسه به این کشور سفر کرد اما گفته است: قصد شرکت در این مسابقات به همراه دیگر اعضای تیم ملی اسکی ایران را ندارد و به آلمان اعلام پناهندگی کرده است.

عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی در واکنش به خبر پناهندگی این ملی‌پوش اسکی به ایرنا، گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها متوجه اظهارات وی شدیم. این یک تصمیم شخصی است و ما در جریان آن نیستیم. او قرار بود در انتخابی تیم ملی شرکت کند اما پدرش اعلام کرد به فرانسه رفته است.

او با هزینه شخصی به اروپا رفته و به فدراسیون و کمیته فنی نیز اطلاعی نداده است. تمام کارهای مربوط به ویزا و سفارت بدون هماهنگی با فدراسیون انجام داده است. در حالی که پدرش اعلام کرد وی به فرانسه رفته اما مشخص شد که احمدی در آلمان است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code