سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با گروه بیهوشی مطرح کرد:
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۰۹:۰۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تعامل و همکاری همه‌جانبه در نظام سلامت تأکید کرد و گفت: تمامی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه اعضای یک خانواده هستند و باید با همکاری، تعامل و تلاش روز افزون نسبت به پیش برد امور مربوط به سلامت استان همت کنند و در این مسیر کوتاهی از کسی پذیرفته نیست.

گیل خبر/ مدیر و جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه بیهوشی دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، پذیرفتن مسئولیت‌ها را فرصتی برای تداوم خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: روئسای پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌اندازه توان خود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان وقت و انرژی صرف کردند و باید قدردان زحمات آنها بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از شعارها در دوره کنونی توسعه مشارکت است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای نخبگان و اساتید برجسته ای است که باید از نقاط قوت همه آنان در جهت برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان بهره‌ گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه، نظام آموزش علوم پزشکی و سلامت بسیار مهم است و نباید یک روز هم در رابطه با آن غفلت کرد، گفت: از همه ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در جهت پیشبرد امور سلامت گیلان بهره خواهم گرفت.

دکتر آشوبی افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای حفظ و پایداری سلامت و حفظ حقوق ذینفعان درون و برون‌سازمانی،دست یاری به‌سوی همه بزرگان استانی و کشوری دراز کرده است.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری همه‌جانبه در نظام سلامت تأکید کرد و گفت: تمامی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه اعضای یک خانواده هستند و باید با همکاری، تعامل و تلاش روز افزون نسبت به پیش برد امور دانشگاه همت کنند.

گفتنی است در این نشست اعضای هیئت‌علمی گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گروه و همچنین مشکلات و چالش‌های موجود و راهکارهای لازم برای برون‌رفت از آن‌ها اشاره کردند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code