تاکید سرپرست شهرداری رشت به منظور تسریع در اجرای پروژه ها؛
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۱:۵۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

سرپرست شهرداری رشت اهمیت قرارداد شهرداری با شهاب خودرو و پیشبرد پروژه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید راهکاری در این راستا پیش‌بینی گردد تا نه تنها از نقص قوانین ممانعت به عمل آید بلکه جلوی توقف کار هم گرفته شود.

گیل خبر/ جلسه پسماند و کود آلی با حضور فرماندار شهرستان رشت، نماینده دفتر عمرانی استاندار گیلان، سرپرست شهرداری رشت، بازرسی استانداری، معاونین شهردار، پیمانکار شرکت شهاب خودرو و دیگر مدیران مربوطه برگزار شد.

یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت در این جلسه اهمیت قرارداد شهرداری با شهاب خودرو و پیشبرد پروژه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید راهکاری در این راستا پیش‌بینی گردد تا نه تنها از نقص قوانین ممانعت به عمل آید بلکه جلوی توقف کار هم گرفته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه هر کدام از حاضرین نکات مهمی را اشاره و راهکارهایی را ارائه دادند و مقرر شد در کنار بررسی دقیق پرداخت‌ها، ابهامات قرارداد شهرداری و شهاب خودرو که به تاخیر در اجرای پروژه انجامید به دقت بررسی و برطرف گردد و در کنار آن ضمانت‌های اجرایی نیز برای ادامه پروژه منعقد شود.

نماینده دفترامور عمرانی استانداری گیلان هم در صحبت‌هایی ضمن تاکید بر رفع نواقص قرارداد بین شهرداری و شرکت شهاب خودرو و انعقاد مفاد قرارداد جدید به نوعی که در آینده مشکلی پیش نیاید، افزود: موضوعات پیش رو باید ظرف دو ماه آینده حل و فصل شود.

فرماندار شهرستان رشت هم در این جلسه ابراز داشت: در ابتدا باید با اصلاح فرآیند و جدیت تمام متولیان امر اجرای مابقی پروژه متوقف نشود تا بدین صورت در طی دو ماه آینده شاهد راه‌اندازی دو خط کودالی باشیم.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری رشت

نظر شما:

security code