تیم های لئونارد شاهین شهر ، صنایع دستی راستکردار انزلی و خانه بسکتبال نیشابور با برگزاری دور برگشت مرحله پلی آف دوم لیگدسته اول بسکتبال بانوان به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور راه یافتند .

گیل خبر/ دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال بانوان با صعود تیم های لئونارد شاهین شهر ،راستکردار انزلی و خانه بسکتبال نیشابور به جمع چهار تیم برتر همراه شد.

لئونارد شاهین شهر در مصاف برگشت با داتیس یزد به برتری ۶۵_۴۶ دست یافت و با توجه به برد ۷۰ بر ۴۴ در بازی رفت با دو برد جواز حضور در جمع چهار تیم برتر را کسب کرد.

تیم راستکردار بندر انزلی هم در شرایطی که بازی رفت در بوشهر را مقابل باژوند با برتری ۵۵_۴۶ سپری کرده بود ، بدلیل حاضر نشدن تیم باژوند در دیدار برگشت به جمع چهار تیم برتر راه یافت .

مصاف تیم های پارس ایر شیراز و خانه بسکتبال نیشابور که در دور رفت با برد ۷۷_۵۷ نیشابور به پایان رسیده بود در دیدار برگشت هم با برتری ۸۳–۵۴ خانه بسکتبال نیشابور همراه شد تا این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یابد .

دیدار برگشت مولتی کافه مشهد با فولاد هرمزگان بدلیل شرایط نامساعد جوی به یکشنبه ۲۵ دیماه در مشهد موکول شده است در دیدار رفت با پیروزی

۶۴–۶۸ مولتی کافه مشهد در بندر عباس همراه بود.

بنابراین تاکنون تیم های لئونارد شاهین شهر ، راستکردار بندرانزلی و خانه بسکتبال نیشابور به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند و صعود یک تیم یکشنبه مشخص خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code