تناقضات عجیب مدیریتی در گیلان؛
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۳:۳۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ سرویس استانی- در روزهایی که بارش برف و سرمای هوا و کمبود گاز، زمستان سختی برای کشور رقم زده است، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تخفیف ۳۰ درصدی خدمات اقامتی گردشگری به مدت یک ماه در استان خبر داد.

رونق سفر و اقتصاد گردشگری استان، بهره‌مندی گردشگران از امکانات سفر و ایجاد نشاط عمومی را از اهداف اجرای این طرح در گیلان عنوان کرده است.

این دعوت به سفر به گیلان آن هم با تخفیف 30 درصدی درحالی اتفاق افتاده است که هفته گذشته، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری گفت: «به دلیل بارش برف و کاهش شدید دمای هوا در گیلان از مسافرانی که مقصدشان گیلان است تقاضا می‌شود فعلا از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنند

اکنون که تقریبا در اوج هوای زمستانی در کشور به سر می‌بریم و جاده‌ها لغزنده و مملو از برف است و از سوی دیگر برای عبور از «زمستان سخت» گاز بسیاری از صنایع و اماکن قطع شده است، دعوت به سفر به استان گیلان از سوی اداره کل گردشگری استان آن هم با تخفیف 30 درصدی جای تامل و شگفتی دارد.

تقاضا برای عدم سفر به گیلان اداره کل راهداری از سویی و دعوت به سفر اداره کل گردشگری از سویی دیگر، تناقضاتی عجیبی است که به نظر می‌رسد باید برای حل آن چاره اندیشی شود. البته که چنین ناهماهنگی‌هایی در استان تنها به این ماجرا خلاصه نمی‌شود و سردرگمی‌های قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان نمونه بارز آن است.