۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۸:۱۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا چهارشنبه ۲۱ دی

رانا LX به‌عنوان ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار آزاد ۴۰۰ میلیون معامله می‌شود و خرید تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۸۳۰ میلیون هزینه دارد.

گیل خبر/ به گزارش فرارو، قیمت محصولات ایرانخودرو امروز چهارشنبه ۲۱ دی در بازار آزاد تفاوتی با معاملات دیروز ندارد. مثلا رانا LX که ارزان‌ترین سواری این کارخانه در بازار به‌حساب می‌آید، امروز با قیمت ۴۰۰ میلیون پا به بازار گذاشته و دیروز با همین رقم معامله می‌شد. نسخه‌های رانا پلاس و رانا پلاس پانورما را به‌ترتیب ۴۵۵ و ۵۱۰ خرید و فروش می‌شوند.

تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک در طرف مقابل به عنوان یکی از گران‌ترین محصولات داخلی ۸۳۰ میلیون دست به دست می‌شود و خرید پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا اتوماتیک به‌ترتیب ۷۵۰ و ۷۳۰ میلیون تمام می‌شود.

قیمت محصولات سایپا نیز امروز چهارشنبه ۲۱ دی تفاوت زیادی با معاملات دیروز ندارد و به‌جز یکی دو مدل، سایر خودرو‌های این کارخانه با همان قیمت‌های سه‌شنبه در بازار حضور دارند. تیبا صندوقدار درجریان معاملات امروز با قیمت ۳۰۵ میلیون خرید و فروش می‌شود که این رقم رشد پنج میلیونی قیمت آن را نسبت به دیروز نشان می‌دهد. از طرفی سه میلیون تومان به قیمت تیبا ۲ اضافه شده و حالا خرید آن ۳۰۸ میلیون تومان تمام می‌شود.

قیمت ساینا دنده‌ای به ۳۰۴ میلیون تومان رسیده، کوییک دنده‌ای با همین رقم دست به دست می‌شود و قیمت شاهین به‌عنوان گران‌ترین سواری سایپا، در محدوده ۵۰۰ میلیون قرار داد.