اقتدار پوشالی «قرارگاه گاز گیلان»؛
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۰:۱۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
photo ٢٠٢٣ ٠١ ١١ ١٠ ١٩ ٣٠

گیل خبر/ سرویس اجتماعی- در حالی که بنا بر اعلام قرارگاه گاز گیلان قرار بود امروز و فردا، ۲۱ و ۲۲ دی ماه برای مدیریت مصرف گاز، کلیه مراکز آموزشی استان اعم از مدارس و دانشگاه ها تعطیل باشند، شاهد بی اعتنایی برخی از دانشگاه‌های گیلان به این مصوبه هستیم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشگاه آزاد رشت و کوشیار با دهن کجی به مصوبه تعطیلی قرارگاه گاز استان، به فعالیت عادی خود پرداخته‌اند.

دانشگاه آزاد رشت در پیامی قابل تأمل علی‌رغم اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و لازم اجرا بودن آن توسط ستاد، این خبر را موثق نمی‌داند و خواستار فعالیت دانشگاه طبق روند عادی می‌باشد!

عدم توانایی نظارت حتی بر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان، اتفاقی است که ضعف مدیریتی در گیلان را بیش از پیش مشهود می‌سازد.

گفتنی است روز گذشته، ستاد مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

بر اساس مصوبه این ستاد تصریح شده است: صرفا امتحانات پایه‌های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم که به صورت سراسری است به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

طبق آن همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code