مدیرعامل توزیع برق گیلان:
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۰:۲۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

محمد تقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در کل امورهای اجرایی توزیع برق استان خبر داد.

گیل خبر/ مهدیزاده گفت: این مانور با هدف کاهش تلفات برق، آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیر مترقبه، بهینه‌سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی به ویژه در زمان وقوع بحران برگزار شد.

 

وی افزود: این مانورها کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمترین حجم خاموشی، بیشترین میزان بهره‌وری در هنگام بحران حاصل شود.

 

محمد تقی مهدی زاده افزود: در این مانور یک روزه ۳۰۶ گروه از نیروهای شرکت توزیع برق استان حضور دارند که میزان آمادگی شان را در مواجه با بحران و جلوگیری از خسارت های احتمالی به شبکه های برق را در مواقع بحرانی به نمایش گذاشتند. 

 

وی اصلاح و بهینه سازی سریع شبکه های برق هنگام بروز حوادث، کاهش خاموشی ها و تامین پایداری برق را از مهمترین محورهای مانور عملیاتی نیروها در هنگام بروز حوادث دانست.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: خوشبختانه طی سالیان اخیر و به همت کارکنان پرتلاش شرکت و بصورت جاری شاهد اجرای طرح هایی نظیر برکناری شبکه فرسوده و جایگزین کردن آنها با کابل خودنگهدار، تعمیرات پیشگیرانه، طرح جهادی افزایش تاب آوری، کلید های هوشمند کنترل شبکه و ... هستیم که این موارد کمک شایانی به ارتقا پایداری شبکه های توزیع برق گیلان کرده است.

 

وی تاکید کرد: اینشرکت همواره در مقابل بحران های احتمالی آمادگی کامل دارد و در فصل سرد نیز باتوجه به تجربیات سالیان گذشته اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان تجهیز شده و برای انجام اقدامات مورد نیاز آماده هستند.

 

مهدیزاده گفت: آسان ترین راه برای اعلام مشکلات برق از جمله خاموشی ها، خاموشی معابر و... اپلیکیشن کاربردی برق من می باشد که از طریق کافه بازار و پرتال توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir در دسترس همگان است.

 

همچنین امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در اجرای این مانور گفت: تمامی دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان موظفند براساس اعلام ستاد مدیریت بحران برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و کاهش خسارت ها طبق برنامه های محوری آماده عملیات و پاسخگوی مردم باشند.

 

گفتنی است جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی اجرای این مانور حضور داشتند و از تعدادی از امورهای توزیع برق استان حین اجرا بازدید بعمل آمد.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code