۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۱:۵۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به هشدار سازمان هواشناسی درخصوص موج جدید بارش ها و کاهش محسوس دما و وقوع بحران خبر داد.

گیل خبر/ وی عنوان کرد : درحال حاضر ضمن تشکیل جلسه با اعضای کمیته بحران شرکت و هماهنگی لازم با سازمانها و ادارات مربوطه، بیش از ۳۰۶ اکیپ عملیاتی با تجهیزات و امکانات لازم جهت واکنش سریع در صورت وقوع ناپایداری شبکه های برق آماده خدمت رسانی به هم استانی های شریف می باشند.

مهدیزاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش ناپایداری‌ها افزوده: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سالجاری تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه‌خیز شبکه، اجرایی شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق باشیم.

وی درپایان یادآورشد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code