اقدام قابل تامل استاندار گیلان برای اصلاح وضعیت بخش اقتصادی استانداری؛
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۶:۵۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/سرویس اقتصادی- پس از افزایش انتقادات نسبت به عملکرد حوزه اقتصادی استانداری گیلان و بلاتکلیفی در چند اداره کل استانداری در هفته های اخیر در رسانه های استان، با صدور حکمی از سوی اسدا... عباسی، حسین ذاکر استقامتی امروز به عنوان سرپرست جدید اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب و معارفه شد.

فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه و بخشداری خمام از جمله تجارب حسین ذاکر استقامتی است که سال‌ها در اداره کل هماهنگی امور اقتصادی خدمت کرده است.

پیش از این، کیوان حسن زاده اهل رحیم آباد رودسر، بدون داشتن تجربه مدیریتی و سابقه فعالیت در استانداری، سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان را برعهده داشت.

بررسی و مطالعه در امور تولید وارایه پیشنهادات لازم در جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی دراستان بر اساس اسناد بالادستی و قوانین و مقررات مربوط، نظارت و پیگیری امور مربوط به نظارت بر بازار، مایحتاج عمومی مردم، بانک ها، و هماهنگی جهت ابلاغ دستورات و اجرایی شدن تصمیمات ملی در حوزه های مذکور،شناسایی و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی – صنعتی و پیگیری برنامه‌های مربوط به توسعه صادرات استان از وظایف مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری است.