پاسخ تلویحی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان به انتقادات تشکل های اصولگرای استان:
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۰۹:۴۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

گیل خبر/ به گزارش ایلنا، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرستان جدید معاونت سیاسی و بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان در جمع مدیران و شوراهای شهر و بخش و کارکنان فرمانداری به شاخص های انتصابات و روند تغییرات استان اشاره کرد و گفت: براساس شاخص های ابلاغی رئیس جمهور و وزیر کشور که در سفر به گیلان کارامدی و تحول خواهی و فساد ستیزی را سر لوحه شناسایی و انتصابات در دولت سیزدهم دانستند، تلاش همه دست اندرکاران فرآیند انتصابات توجه به این شاخص ها بوده و قطعا اگر در طول ارزیابی عملکردها اثربخشی و کارآیی لازم مشاهده نشود تغییرات انجام خواهد شد.

جواد شفیعی گفت: همیشه فرایند انتصابات شاهد اختلاف سلایق بوده مثلا برای انتخاب یک بخشدار یا معاون فرماندار شاهد بود آدم های خوب و دلسوز از یک جناح درباره یک فرد ۱۸۰درجه اختلاف نظر داشتند لذا هیچگاه رضایت همه تامین شدنی و منطقی نیست اما ساختار خود را مکلف به تلاش و دقت در تحقق شاخص ها از طریق استعلام و مشورت و مصاحبه و تحقیق و بررسی سوابق می داند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته تعدادی از تشکل‌های اصولگرایی گیلان طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور با تشریح وضعیت استان از نحوه مدیریت استاندار انتقاد کرده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی تاکید کرد انتخاب الگو در زندگی بشر از اهمیت خاصی برخوردار است و در مدیریت هم باید به دنبال الگو باشیم و یکی از بهترین الگوهای مدیریت که باید شاخص های آن مورد مطالعه قرار گیرند روش مدیریتی و راهبری سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: دو نکته مهم مدیریتی اثربخشی و کارآیی است؛ یعنی کار درست را شناختن و درست عمل کردن و نتایج کار نشان دهنده اثربخشی و کارآیی است که در هردو مورد شهید سلیمانی الگوی موفقی بودند.

شفیعی با اشاره به شاخص های مدیریت شهید سلیمانی گفت: پنج شاخص مهم مدیریتی وی اول تخصص به معنای داشتن دانش لازم دوم تعهد به ارزش ها و مبانی سوم تلاش خستگی ناپذیر و چهارم تحول خواهی به معنای پرهیز از تشریفات و پنجم اخلاص در عمل به نیت خدمت خدا و خلق خدا بود.