جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه با حضور در رشت:
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۳:۵۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه

رشت- جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه ایجاد بی ثباتی در کشور سیاست امروز دشمن است، گفت: همه کارآمدی ما باید معطوف به حوزه اقتصاد، امنیت و کاهش فاصله طبقاتی و مبارزه با فساد شود.

گیل خبر/ به گزارش مهر، سردار عبدالله ضیغمی پیش از ظهر پنج شنبه در اجتماع پاسداشت سالروز ۸ دی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۴۲ سال است که بر ارزش‌های دینی و انقلابی خود ایستادگی کرده‌اند، گفت: حماسه حضور مردم گیلان در ۸ دی نماد عزت، استقلال، بصیرت مردمی و تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب است.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم در قیام ۹ دی نقشه‌های دشمنان را به هم زد، افزود: ملت ایران از نعمت ولایت برخوردار بوده و همین موضوع نیز نظام سلطه را به چالش کشیده است و استکبار تلاش دارد که با روایت‌های مختلف مسیر انقلاب را به انحراف بکشاند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ روانی و شناختی تلاش دارند ذهن ملت به ویژه نسل جوان را تحت تأثیر قرار دهد، ادامه داد: آنها تلاش دارند از طریق نفوذی‌های خود در داخل کشور و با استفاده از ادبیات سازش نقشه‌های خود را به ثمر برسانند اما ملت ایران با حضور بصیر خود در صحنه‌های مختلف این نقشه‌ها را برملا و خنثی می‌کند.

سردار ضیغمی با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر کسانی که با قلم خود تخم نفرت و ناامیدی ایجاد می‌کنند، بیان کرد: بیرون کردن تفکر آمریکایی از کشور و منطقه ضروری است زیرا این تفکر اجازه نمی‌دهد کشور در مسیر شکوفایی و رفاه پیش برود و تفکر غربگرا نمی‌گذارد استراتژی نظام مشکلات را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با تفکر عاشورایی در پی قدرت افزایی است، تصریح کرد: با بیانیه گام دوم اقتصاد مقاومتی، رویکرد جهادی، دیپلماسی همسایه محور و تحول نسلی به سمت تحقق آرمان‌ها حرکت می‌کنیم.

بیانیه گام دوم عامل قدرت افزا است

سردار ضیغمی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب عامل قدرت افزا است، گفت: غربی‌ها می‌دانند که اقتصاد مقاومتی رفاه و شکوفایی را برای کشور به ارمغان می‌آورد و اقتصاد کشور را که حدود سه دهه بلاتکلیف گذاشته است را نجات می‌دهد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در جبهه‌های مختلف مقابل نظام سلطه ایستاده است، بیان کرد: دشمن قدرت بقای جمهوری اسلامی را فهم نمی‌کند لذا باید مراقب باشیم تا این فتنه‌ها ما را از قله افتخار به زیر نکشاند.

سردار ضیغمی با بیان اینکه دشمن از طریق راهبرد جامع فشار استراتژی‌های خود را عملی می‌کند، افزود: آنها یک فشار خرد کننده مادون جنگ به ملت وارد می‌کنند و از طریق پیوند بین زخم‌های کوچک یا ایجاد زخم‌های کوچک و ساخت نظام مسائل متعدد از طریق جریان نفوذ القا می‌کنند نظام قادر به حل مسائل نیست و به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با حکمرانی نبوی و علوی نظام سلطه را به چالش کشیده است، ادامه داد: لیدرهای فتنه سال ۸۸ اطلاعات کشور را در اختیار دشمن گذاشتند و تحریم‌ها را به سمت اقتصاد هدایت کردند و بیش از ۱۰ سال است که ملت ایران به دلیل خیانت این نفوذی‌ها تحت فشار معیشتی قرار دارند.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه با بیان اینکه دشمن ساحت نمادین و ارزشی ملت را مورد هدف قرار داده است، افزود: عامل اصلی ایستادگی ملت ایران ایمان و اراده الهی است.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال پیاده سازی سیاست بی ثبات سازی هستند، بیان کرد: اگر بصیرت و ایستادگی نداشته باشیم نقشه‌های دشمن به ثمر می‌رسد لذا باید ضمن حفظ ایمان، برای رسیدن به وعده‌های الهی مقاومت کنیم.

سردار ضیغمی با تاکید بر اینکه نیازهای حقیقی جامعه و مردم باید به درستی درک شود، گفت: باید تمام کارآمدی خود را معطوف به حوزه اقتصاد و امنیت و کاهش فاصله طبقاتی و مبارزه با فساد و تبعیض کنیم و فرصت دهیم تا تفکر انقلابی در کشور نتیجه دهد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code