۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۵:۳۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

تیم شهرداری آستارا که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، از شرکت در رقابت‌های قهرمانی جام حذفی کناره‌گیری کرد.تیم داماش گیلان نیز با تصمیم مدیران باشگاه گیلانی در راستای کاهش و صرفه جویی در هزینه‌های جاری این باشگاه و همچنین آمادگی فنی و جسمانی بیشتر برای ادامه مسابقات لیگ دسته دوم از حضور در مسابقات جام حذفی کناره گیری کرد.

گیل خبر/به گزارش ایرنا: روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا روز شنبه اعلام کرد: تیم شهرداری جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین کسب آمادگی فنی و جسمانی بیشتر بازیکنان برای تمرکز بهتر روی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از حضور در رقابت‌های قهرمانی جام حذفی کشور انصراف می‌دهد.

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا، این تیم با توجه به برنامه اعلامی مرحله سوم مسابقات جام حذفی قرار بود در روز یکشنبه، بیستم آذرماه مقابل تیم خوشه طلایی ساوه به میدان برود که با تصمیم هیات مدیره باشگاه به دلیل طولانی بودن مسیر سفر و مشکلات مالی انصراف خود را از حضور در مسابقات اعلام کرده است.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در حال حاضر با احتساب ۱۳ دیدار رقابت‌های لیگ دسته اول با ۲ برد، ۶ تساوی، پنج باخت و کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

به گزارش دی اسپورت،تیم داماش گیلان نیز با تصمیم مدیران باشگاه گیلانی در راستای کاهش و صرفه جویی در هزینه‌های جاری این باشگاه و همچنین آمادگی فنی و جسمانی بیشتر برای ادامه مسابقات لیگ دسته دوم از حضور در مسابقات جام حذفی کناره گیری کرد.