۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۶:۰۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت روز پرستار در همایشی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان رازی رشت برگزار شده بود حضور یافت.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت روز پرستار در همایشی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان رازی رشت برگزار شده بود حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار تصریح کرد: حضرت زینب سلام الله علیها در یک, نصفه روز مصیبت ها و سختی های بسیاری را متحمل شد و پس از آن در یک مسیر طولانی پرستاری از بیمار کربلا حضرت امام سجاد علیه السلام را نیز بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه اگر مقام صبرو شکیبایی حضرت زینب سلام الله علیها نبود نمی توانست چنین مشکلاتی را تحمل نماید افزود: ما اکنون وارث آن صبوری هستیم و چنانچه در حوزه ماموریتی و مسئولیتی خود صبوری نورزیم نمی توانیم بر مشکلات غلبه نماییم.

رئیس شورای قضایی استان حضرت زینب سلام الله علیها را الگوی حقیقی صبر و ایستادگی عنوان نمود و گفت: پرستاران نیز مصداق صبوری و مقاومت هستند که با همدلی و همراهی با بیماران، در مسیر بهبودی آنان تلاش می نمایند.