۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۲۲:۱۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

سهراب گیلانی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاسخ دهد که ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد؟

گیل خبر/ به نقل از انتخاب،سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، عنوان کرد: با توجه بیشتری در تامین و پرداخت وام و تجهیزات کشاورزی و سوخت اقدام کنید. افزایش قیمت آب بها و نهاده های دامی و کشاورزی توجیه ندارد. سهم نهاده ها را بیشتر کنید و برای خرید به موقع محصولات کشاورزی و پرداخت پول آنها و کمک به صادرات را برنامه ریزی و با شفافیت کنید. 

دولت پاسخ دهد ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد؟ گرانی سبد معیشت، درمان، اجاره بهای مسکن و خودرو چرا متوقف نمی شود؟ آن را مدیریت کنید. آیا مردم خواهند شنید که بالاخره فلان کالا دو درصد کاهش پیدا کرد؟
گیلانی همچنین به وزیر آموزش و پرورش نیز تذکر داد و گفت: چرا صدا و خواسته های بحق معلمین پیش دبستانی، نهضتی، حق التدریسی ها و... را نمی شنوید؟ باید به مشکلات آنها رسیدگی کرده و تامین کمبود معلم را با آنها جبران کنید.

وی از کمیسیون آموزش مجلس خواست که به طرح سوالات نمایندگان از وزیر آموزش و پروش سرعت داده و اقدام نمایند و بی توجهی را پایان دهند.

گیلانی همچنین از دولت و صداوسیما خواست تا پهنای فضای مجازی را فراگیر و پرسرعت کنند و در محتواسازی اهتمام ورزند.