دستور موقت دیوان عدالت اداری باطل شد؛
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۸:۲۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
img 20221129 wa0075

گیل خبر/ علی کتمان- به نظر می‌رسد با رای شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری، دستور موقت شعبه ۴۵ این دیوان مبنی بر ابطال مصوبه استیضاح شهردار رشت باطل شده و تا فردا ابلاغ می‌شود و بدین ترتیب ظاهراً بار دیگر رشت بدون شهردار خواهد شد.

ماجرای استیضاح امیرحسین علوی به عنوان شهردار رشت از ۱۸ تیر آغاز شد. در حالی که به نظر می‌رسید با ۸ رای اعضای شورا علوی استیضاح و برکنار شده است، با اعتراض و شکایت موافقان شهردار، کار به دیوان عدالت اداری کشید که در نهایت با رای موقت شعبه ۴۵ دیوان، امیرحسین علوی به مسند شهرداری رشت بازگشت اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این پایان ماجرا نبوده و شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری، حکم قبلی را باطل و ادامه کار علوی در شهرداری را به هاله‌ای از ابهام برده است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد مصوبه انتخاب سرپرست شهرداری رشت از سوی شورای شهر رشت درست بوده و مجتبی خدمت‌ بین دانا می‌تواند به عنوان سرپرست به ادامه کار در شهرداری رشت بپردازد.

در هر صورت به نظر می‌رسد بار دیگر قرار است رشت قربانی اختلافات و درگیری‌های شورا و شهرداری و مجموعه مدیریت شهری باشد و انگار قرار نیست این شهر رنگ آرامش را ببیند.

حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام پرونده جنجالی شهرداری رشت به کجا ختم شده و آیا باید منتظر یک سرپرست جدید برای شهرداری رشت باشیم یا امیرحسین علوی خواهد توانست به کار خود ادامه دهد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code